Sunday, September 26, 2010

di kala ati berbicara...

da lama da aku x luahkan prasaan lam blog..dlm jangka masa 2 da byk bnda berlaku..aku da pts gn seseorang..da lost kontek trus..slh aku kah?mgkin slh aku sbb aku x reti nk jga ati n prasaan org.. tp aku terpaksa..utk masa depan masing2..

Sekarang aku da bertemu cinta lain..cinta dulu..tp knapa aku sering di sakiti lg..kenapa aku menangis lg..wlau apa pun die lakukan pada aku tetap aku bertahan..kerana rsa syg aku padanya.. tp knapa die seolah2 tidak menghargainya??mgkin ini adalah balasan kerana aku telah menyakiti byk ati..knapa kt x ley nk bls cinta org yg sygkan kt sdangkan kt ttap gak mengejar cinta yg sia2.. akhirnya kt gak yg terluka..skg aku rsa syg aku padanya sdikit demi sdikit berkurang..smakin pudar..

Dan pada masa ini aku bertemu sorang lelaki yang sgt mirip dengan insan yng penah aku sayangi dlu..senyumannya,kelakuannya,bentuk badannya,cara percakapannya membuatkan aku terbuai kembali di dalam kisah lama..tp aku tidak menaruh apa2 hrapan padanya..hanya sekadar untuk mengubati hati aku jika aku rindu pada insan itu..benarkah hanya itu??hanya Allah sja yg tau..dan aku akn sentiasa menadah tangan memohon agar aku di kurniakan insan yang benar2 bisa menyayangi aku sepertimana aku menyayanginya..insan yg tahu menhargai aku sebagaimana aku menghargainya..insan yg sanggup bersama susah dn senang..insan yg menghormati aku dan keluarga ku..hanya itu yg aku pinta..amin..wallahualam..

1 comment: