Tuesday, August 25, 2009

Hepy Sangat Arini!!!

Aku xley gambakan cmner hepinya aku arini..sume masalah dapat aku atasi..aku syukur sgt..ptg tadi aku gn kwn aku g ke bengkel aku anta keta aku ari2...aku tgk keta aku da nak siap..juz tggal nk cat n psang lampu!!hati aku gumbira sgt..!!tp bila skali aku tgk keta aku b'bungkus aku rsa cian lak kat die..mesti die sedih dok kat bengkel 2..keta aku kotor sgt!!rsa cam nk p tengking jer org yg baiki keta aku 2..npe keta aku ley ktor sampai cm2 skali??!!saba jela..x kesahla..yang penting keta aku da nak siap!!hehe..suke!!td..msa aku bru sampai umah ayh aku ckp loan keta da approve..sok ley p sain agreement..aha!!aku akn dpt keta baru!!!x saba asenya..ViVa Elit!!can't wait..hahaha! Pas2 TENGKUTO lak cal aku n ckp nk bg aku hadiah perfume yang sama gn die..b'tambah2 epy aku jdnyer..thanks TENG!!!tp jgn ckp jer tau..kalo die x kasi siapla dia aku kejakan!!hehe..lengkap la ari epy aku arini..hrp2 sok pn still cmni..Can't wait!!!Tima Kasih Ya Allah..Aku b'SyuKur..

2 comments: