Tuesday, August 25, 2009

LAYAN JER..

Aku suke giler dgr lagu nih..aku suka lirik lagu nya yang puitis..lgu ni membuatkan aku melayang terbang..damai..tenang..


PENANTIANKU BY KERTAS...

Bulan dengarkan rentetku..
Bintang terangilah aku...
Terangi gelap malamku..
Aku ingin engkau tau ku kan selalu menunggu..
Hilangkan rasa rintihku..
Bila nanti kau mengerti..
Ku mohon terangi aku..

Dalam hatiku ingatkan aku..
Untuk menahan rasa erti lelahku yang selalu..
Rindukan tawamu...
Dalam hatiku hanya dirimu..
Seri malamku yang menghiasi jiwa yang rapuh..
Terlalu merindumu...

Bila nanti kau mengerti..
Ku mohon terangi aku..
Dalam hatiku ingatkan aku..
Untuk menahan rasa erti lelahku yang selalu..
Rindukan tawamu..
Dalam hatiku ingatkan aku..
Ku kan tetap menanti mu hingga hati itu..
Kan menjadi milikku..

No comments:

Post a Comment