Monday, August 24, 2009

sEpeRTi SediaKaLa..

Aku bgn pg nie dgn rasa mls yg menebal dalam diri..aku tgk jam kul 7.30 pg..ALAMAK!!!aku da lwt..bju aku x iron g??adush..aku cpt2 bgn n cpt2 p iron bju..pas2 aku mandi..aku bersiap lam keadaan t'gesa2..aku tg jam da kul 8 lbh..msa nk kua umah sempat agi aku mnum n mkn roti..maklumla aku x pose arini..Hehehe!Aku smpi pjbt lam kul 8.12pg.. skg aku da x ksh msk lwt ke x..sbb org len msk lwt bley jer kn..npe aku xley??hehe!arini sumenya kembali sperti sediakala..tension aku da kureng da sket..dpt borak n gelak gn kwn2..mcm ni la kehidupan aku s'ari2..g keja blik keja..xder msa utk diri aku sndri..nk kua mlm lak ayh aku x kasi..salu m'bebel..potpet2..tension!!aku rsa msa 2 gak aku nk tkr jantina aku..sbb adik n abg aku kua smpi lwt pg ilek jer...huh!!dah2..mls aku nk pk!aku kna smbg keje aku lik..ni pn curi tulang jap..hehe!jhat toi..

No comments:

Post a Comment