Tuesday, August 25, 2009

PeneMan SetiA di KaLa keSunyiaN dan KesuLitan.

Ni my best fwen..nma die ct..aku ska luahkan masalah aku kat die..kira per2 mslh aku konpem akan cite kat die dulu..aku da anggap die cam adk bradik kandung aku...sbb dia baik sgt gn aku..aku knal die sjak aku darjah 6 g..kira cam rapat giler ar..kalo aku kentut lam gelap pn die ley tau 2 kentut aku..hahaha!aku lbh snang luah kat die sbb dia memahami aku..thanks CT..luv u so n so much!!






Ini pn best pren aku gak..kat kolej diela teman setia aku..dia la yang yang bantu aku time aku ssh..aku bersyukur sgt dpt kawan cam die..die jnis yang x berkira..ssh sma2 sng sma2.. aku still igt g time ktorg xder duit ktorg akn mkn nasi putih +telur mata+kicap..tp wlupn lauknya x world tp aku tetap epy..thanks teng..ko la teman baik aku..aku harap kt akn still kwn smpi mati..ko jer yang ley layan karenah aku yang ngada2 nih..hehe!sayang ko!!








Ni sain aku hok paling gilos..hahaha!namo dio matung.. kalu aku gn ct dok gn dio mmg xkan kering gusi la ktorg di buatnyer..aku still igt lg lawak hok dio buat..kalu tgk muko dio mesti aku nk suko..x tau bkpo..hahhaha!dio jenis yang selamba badak n hepy go lucky..tp lam gewe gak dio hok pling complicated skali..hehehe!aku,ct n matung ni mcm senasib lam bab gewe nis..bad luck!!!hehehe..pe2 pn..matung mmg best la..tensen aku akn ilang bilo dok gn dio..miss u matung!





No comments:

Post a Comment