Sunday, July 3, 2011

PERBEZAAN...

Bila tengok jer singer Korea ni wat persembahan kat lam tv aku dengan perasaan gelenyanya memuji² singer tu...time tu ank sedara aku pon ada sekali...dia pon join gak mengelenyakan diri dengan aku.... hehehe!

mokna : eeeiii semaknyo²...tergoda iman ku!bestnyo bulih gewe mace dio....semak!semak!

             
wana : tula...semaknyo dio...maso belakon dale cito Boys Over Flowers rambut dio lain...ni dio wat rambut stail lain

mokna : ehhh??dio belakon dale cito BOF jgok ko???hok mano sore?

wana : ala hok rambut perang tula hok mokna kato x ensem mano tuh...

mokna : ehh??yolo ko wana??hok rambut wano oren tu ko??lain lah wana....x cayo mokna...

wana : yolo la mokna..acu mokna tgk molek...dio la tuh...dio wat rambut pesen baru utk album debut baru dio...

mokna : ehh..bakpo lain sgt muko dio wana???eeii..mokna x cayo lg nih...

wana : kalu mokna x cayo gak biala...wana oyak sungguh...

hurm...oleh kerana anak sedara aku nih minat kaw² gile gn pelakon dan penyanyi Korea aku pon pcaya la gak sket² kan...sehingga lah aku cek lam internet rupanya benarlah dan tiada yang benar melainkan yang benar² belaka...lelaki itu adalah orang yang sama...

OMG!!!!!


ini adalah org yg sama..cari persamaan dan perbezaannya...

Bagi aku perbezaannya memang nampak ketara...adakah stail dan warna rambut mempengaruhi perbezaan wajah kita?adakah itu boleh di jadikan hipotesis??


SEBELUM....







 SELEPAS....




 
eeeiii...macam xley nak accept jer sbb mmg lain terus!tapi bagi aku mestilah aku lebih suka penampilan dia sekarang kan....MACHO beb...cair tros!!waaaa.....nak dia boleh tak??♥♥♥



JANGAN HARAP LAH BOLEH DAPAT!!!!



No comments:

Post a Comment