Saturday, July 2, 2011

RELEASE...


Sebut pasal release tension nih ada byk benda yg aku salu wat utk release...antaranya

1. Kuar dengan rakan taulan tapi salunya dengan best fren aku la kan...

2. gi shoping sensorang..ada duit xde duit suku pasal janji aku boleh beli sesuatu...

3. Gi tepi pantai pastu jerit kuat² tak pon aku dok je tepi pantaui sambil nangis...

4. Makan, makan dan makan....x kisah la makna apa pon asl dpt makan...tp salunya aku akn cari fastfood jer..

5. Tido...lupakan segala masalah yang ada dan mimpi yang indah²...

6. Dengar lagu dalam bilik sensorang sambil menari² depan cermin(ala-ala britney spears..uwekkk)

7. Tengok movie lam laptop aku...x kisahlah cita tu aku da tgk berpuluh² kali pon...

Dan yang terbaru nih ada cara baru aku release kan tension iaitu tengok game tennis...Ermmm??cam pelik jer kan..skg ni kan ada Wilbledon Championship...so memang skg ni aku asik tido lewat dan bgn pon lewat gak semata² nak tgk game...of coz la aku nak tgk Rafael Nadal main kan...Memang mujarab la...trus aku lupa segala masalah yang ada...yg aku pk jus nk tumpukan perhatian dan bagi sokongan kat boipren aku jer( uwekk...terjelir sambil mata terbeliak ke atas...)

...Antara aksi² Rafael Nadal....

bersemangat....






 ....satu benda yang aku respek dengan nadal nih sebab dia x pnah mengalah..so aku nk jadi macam dia gak..berjuang dan x mengalah walaupon org sekeliling menyumbang kepada kejatuhan kita......












....yang keduanya bersungguh-sungguh dalam apa jua yang kita lakukan.... kalo kita nak menag kita x boleh berserah pada takdir jer tanpa usaha...dan dengan usahanya dia berjaya......





                           





bersemangat tinggi dan confidence level die sangat tinggi... so jangan biarkan orang lain pandang rendah kat kita...kita bermula dari bawah dan bila kita yakin dengan diri kita akan berjaya...                                
 
......dan akhirnya kejayaan di dalam gengamannya........

nampak macam x kena jer cara aku release tension kan...tapi itulah cara yang paling berkesan selain yang tersebut di atas....selain dari release aku juga dapat inspirasi dari dia...semangat dan terus semangat...

YOU CANNOT DO IT!!

No comments:

Post a Comment