Saturday, June 18, 2011

Addicted....

Merujuk kpd perkataan di atas saya Bazlina bt Hashim dengan rasminya telah pun t'addicted dengan drama Korea yang berjudul Boys Over Flower... Oleh yang demikian saya sanggup bersengkang mata hingga pkul 2.30 pagi bebuta hanya sekadar untuk menonton drama yang saya da tonton dalam versi Cina..kiranya cite Boys over flower ni di soyok tepek (copy paste) dr cite Meteor Garden..walaupon drama ini agak poyo(sbb hero lam cita ni sgtlah kaya which is bg aku terlampau sgt nk menunjuk kekayaannya...)...Sume tuh saya x kisah sbb yg penting saya suka dengan pelakon² lam cite tu(terutamanya aktornya yg cute² hehe..) membuatkan sy sgt teruja untuk menonton drama ini dan sanggup mengorbankan waktu tido saya...inilah gambar pelakon² lam drama tuuu yg sgt² lah tomey.... (♥_♥)


Kim Joon(Wubin),Kim Bum(Yijeong),Lee Min Ho(Junpyo),Koo Hye Sun(Jandi),
Kim Hyun Joong(Jihu)

pelakon²nya yg cute....


sweet....

Oleh kerana kesweetan kisah cinta antara Gu Junpyo dan Geum Jandi rsa mcm diri ini plak heroinnya...babak komedi,romantik, dan sedih btol² menjadi...pandai btol bermain dgn emosi aku yg agk emosional nih...hehe!

sgt romantik...sesuwai sgt!!


babak sedih....


Bila tgk drama² cinta nih (terutamanya cita Korea..♥♥) konpem membuatkan hati aku pon jatuh cinta dengan heronya jgak (agk poyo nampaknya ayat itu)...tp itulah kenyataan yg terjadi skrg....


inilah heronya...gile² nye sweet senyumannya!!


i like his style...sempoiii!


Tahniah kpd hero ini yang dah menambat hati aku untuk menonton Dramanya kerana hero yang aku minat hanyalah Bae Yong Jun..tu pon taun 2003..itulah 1st and last aku minat hero Korea...smpi sanggup beli majalah² yg ade muka dia dan sanggup pjuk arwah mak aku spaya beli kaset soundtrack drama Winter Sonata..dan tahniah jga pada aku kerana rjin sgt update blog untuk crita yg x berfaedah nih sampai keja aku pon tertangguh...

~~> okeh aku da sedar diri...smbung balik wat keja...

No comments:

Post a Comment