Wednesday, June 22, 2011

MY VACATION ....VERSI MAKAN MAKAN DAN MAKAN LG....

Hehehehhe!tgk pada tajuk memang giler ah!siap ada versi makan lg ek..mmg nampak sgt aku ni jnis pemakan..sbb tu badan da makin mengembang..bila da kembang jgn harap la nk turun...hehehe!sblum ni aku ada cita psl ktorg terpaksa mkn fast food sbb prut ktorg xley tima masakan org Indon..Bila try skali mmg tobat xnak makan da...cuma keropok dieorg sdp!mem aku siti sgt menggemarinya...Nak di jadikan cite nsib baikla otel aku dlm bandar..so,sng la nk cri makan terutamanya fast food!!KFC dan PIZZA je yg glamer kt sna..MCD ada tp kureng...mybe sbb org kt sna lbih prefer mkn nasi dr mkn buger (aku agk jela)...hehehe!


First ktorg mkn kt..........




KFC...

tengah mengorder


keadaan di sana...

nak cket....hehehehe!


acara menyuap...

kt cni ada pc utk on9..hanya utk pelanggan yg ada resit..tp bulih gna x sampai 10mnit..kedekot!!!

KFC delivery... LOE PESAN GUE ANTAR!
 

Eskrem x bpe sedap lor..hehe!
Lapo sgt smpai sume di telan...
   
Terdampar kekenyangan...

Makanan kt KFC Indon ada nasi gak...tp nasi dieorg bkn mcm nasi kt..nasi dieorg agk melekit dan lembik...yang aku terkejut dieorg mkn nasi gaya cam makan buger... we allz je yg makan kt lam pinggan.. Mesti dieorg dpt detect ktorg ni org lua sbb cara mkn berlainan..hehe!apa yg bestnyer mknn kt sna boleh dikatakan murah dan dpt free mcm²...ktorg dpt pilih mknn mane yg kt nak(jus lam senarai yg die bg jela..) mcm sup,eskrem,spaggeti pon ade...dan yg paling best dpt CD FREE lg tau...tp lagu Indon la kan...spnjang aku kat sna x pnh aku dgr lagu penyanyi Malaysia dimainkan di corong² radio mcm kt cni...itulah kebenarannya...Ermm..agak melencong sket kan...hehehe!

Bila da 2 hari berturut² mkn bnda yg sama ktorg tukar selera makan benda lain lak iaitu......... 

PIZZA...(Bukan Pizza Hut)



kaunter....

macam² pilihan....
taruk gula sendiri dlm air...tp terlebih² lak manisnya..

boleh tahan gak la rsa piza nya...

Usaha menghabiskan makanan...

Rakus...licin...



PIZZA HUT...


Pose yg x bpe menarik...

Sebelum makan...

sama besar jug dgn najwan..huhu!


Air nya sgt best!!
 Makanan yg menaikkan selera..pinggan aku da licin..hehe!makanan kat sna agak berbeza tp yg pasti TERBAEK!!
Menikmati malam-malam terakhir sebelum pulang ke tanahair..


Selesai sudah eating version...hehehe!konklusinya makanan kt sna murah dan berbaloi dengan apa yang kita bayar...siap ada makanan free lg...memang TERBAEK!!x sabarnya nak kembali lg ke sana....Hopefully we can!  


No comments:

Post a Comment