Tuesday, June 21, 2011

MY VACATION ....part 5...

    Da panjang da cite psl vacation aku nih...aku plak rsa malas nk sambung smpi abis...sbnarnya da nk abis da pon...hehehe!sbb we allz dok kt sna pon agk lama..dlm 6 ari gak la...smpi rindu kat umah membuak²...tp bila da balik cni rsa rindu membuak² nk g sna lg...Insyaallah mgkin dlm bulan 3 tahun dpn we allz akn ke sna lg...ok smbung balik cite we allz kt sna bila da setel shoping smpi duit da abis(trpaksa mntak tlong fmly bank-in kan duit...)nasib baik la kt sna ada gak bank CIMB...SELAMAT!!hehehe...bila da abis duit bru igt nk balik ye...ank sapa la nih??nk wat cane bila shoping mmg x hengat dunia...

Inilah hasilnya..................











    Uwaaaaa...duit da abis!tp berbaloi sbb dpt gak beli utk org yg tersayang...helikopter 2 utk ank sedara aku(Haikal) tp last² Aqil gak yg dpt...bju wane pink cute tu siti beli utk ank sedara die(Zara)..najwan belikan kain pasang utk org terchenta..tetttttt!


    Da sonok² kt sna menghabiskan duit tibalah masanya utk pulang ke tanahair...mmg ktorg excited la nk balik sbb rsa cam da lama dok sna(of coz la sbb duit da abis kan)...so ktorg naik bus dari Bandung ke Bandara Soekarno Hatta...Namanya bus Prima Jasa...agak murah tambangnya dan memang selesa...layanan sgt baik di berikan...tp sebelum balik tu kiteee.............

Posing dulu...huhu!





Perasan x apakah persamaan both of us??hehehe..aku tanya aku jwb sndiri...ktorg berpakat nk pakai baju n tudung yang sama...sehati sejiwa kan...

Perjalanan ke Bandara menaiki bus lbh cpt dr naik tren...selesa pon selesa..Jalan pon x jem...Allah merestui perjalanan ktorg...Alhamdulillah! Tup tap tup tap..bla bla bla bla...sampaila ktorg kt Bandara...






  

Gile byk beg!sampai beg aku tercabut pemegang kat ats sbb terlampau berat kot..Charge utk lebihan muatan pon agk mhal..sob2!Lupakan sume tu...yang penting bila da check in we allz sempat lg beraksi ye...









Perjalanan balik aku gn ct flight lain²...beza dlm 2 jam...x sukanya bila kna menunggu..nasib baik ade najwan..xdela aku bosan sgt(tp agk bosan gak..hehe!)...



mula-mula memang ok...
 
 
 tp bila da stgh jam tggu beginilah muka aku...

najwan poyo...amik gmbo eksen mcm 2...



da puas sgt dduk aku baring lak...

smbil dgr lagu...hehe!


Tunggu punya tunggu punya tunggu...sampailah masanya aku pulang ke tanah air...wawweejunajus!!

yay!akhirnya aku pulang ke Malaysia..Babai Indon hye Malaysia!





Akhirnya aku dan njwan tiba di Malaysia dengan selamatnya...Ok aku nk tunjuk 1 perbezaan...


SEBELUM....

  
SELEPAS

Hehehehe!pegi 1 beg jer..balik sorang² bertambah² begnyaaa! BANKRAP!!!!tp pengalaman yang kami dapat di sana berbaloi dengan apa yang kami habiskan...sbb pengalaman tidak dapat dibeli gn wang ringgit..cewahhh!hope dat we allz can find another sweet memories in another vacation...INSYAALLAH..

No comments:

Post a Comment