Sunday, June 19, 2011

MY VACATION ....Part 4...

Oleh kerana otel we allz dekat dengan mall so we allz sempat gak la jalan² ke mall...nama mall tu Matahari(kalo x silap)..kat mall tu xdela yang menarik sgt...sama mcm mall² kt cni jer...

jalan² cari pasal...sempat gak la aku beli souvenir utk bro aku...


Sebenarnya aku intai pekerja² kedai tu...gile ensem!!mcm pelakon indon kat dlm tv..


najwan pilih baju utk bro die...tp x beli pon...hehe!


alahai...siti sempat lg posing..


Keesokannya we allz ke Tokoh 3..Oleh kerana ramai yg btau kt Tokoh 3 tu byk jeans² yg murah we allz teruja laa nk p...mcm biasa la kan ktorg naik angkut jela...dok tempat org ni kna blaja berjimat...hehehe!


ktorg tunggu angkut depan otel je...senang dan x pyh nk jalan jauh2...


inilah dia Tokoh 3...macam2 ado..


macam² jeans ado...


aku pon dengan ghairahnya memilih jeans utk diri sendiri dulu...hehe!


bila da pilih kna try dulu...trima kasih kpd najwan kerana mnjadi photographer yg setia utk kami...hehehhe!


da selesai 1 babak...

itu baru 1 babak...hehehe!itu baru utk ktorg..x termasuk utk ayah, adik,abg dll...pilih macam org x pnah shoping...excited gilo..tgk baju nak,tgk seluar nak...tp bkn utk ktorg jer...utk family ktorg skali...pekerja kat ctu pening gn ktorg sbb nk lyn 3org skaligus...last2 bila balik otel ade gak brg yg ktorg pilih pekerja tu x masukkan sekali...frust toi!tp xpela...sbb jimat sket duit we allz..huhu!

After dat we allz ke Kartika Sari utk beli makanan dr indon utk di bawa pulang kpd familiez..mmg ramai gile org!sorang² beli mcm nk wat stok utk setahun...byk gilos!aku peratikan pelanggan kt ctu rmai golongan kelas atasan(terasa diri ini kerdil...hehe!)...oleh kerana wang x dok aku beli sket jela(asal ade jer...hehe!)...

kt Kartika Sari ada skali tempat makan..


tp we allz x mkn..minum jer...hehehehe!air nye best!..ice cream soda+laici



lega dpt minum...

Wah...da part 4 da...nk smbg wat keja lak...

No comments:

Post a Comment