Wednesday, June 22, 2011

MIMPI DALAM MIMPI....


Tajuk tu pendek tp penerangan nya agk pnjang..kita sudah bermimpi dan dalam mimpi yang kita mimpi tu kt bermimpi lg...Haishhh!!apoko bondo la banyak sgt mimpi neh??yang penting diri sendiri memahami...Benda ni aku baru je alami selama aku idup nih...selama beribu² mlm aku bermimpi pada ari isnin lps aku alaminya... Padahal pencipta lirik lagu 'Umpama Mimpi Dalam Mimpi' da lama da alami benda tu..hahaha!

    Kiranya mimpi aku ni 2 dimensi la..mimpi pertama 1 dimensi dan mimpi kedua 1 dimensi...waaaahh!Dalam mimpi dimensi ke2 aku mmpi bertemu dgn satu²nya org yg aku sayangi dan aku cintai iaitu arwah ibu aku...Aku da x igt da apa mimpinya tp bg aku ckuplah sekadar aku boleh bertemu ibuku walaupon hanya di dalam mmpi ku shja...Mgkin ibuku merindui aku seperti aku merinduinya...


XOXO...


No comments:

Post a Comment