Tuesday, June 14, 2011

MY VACATION.....

sebenarnya da lama da vacation nih...cma aku jer bru nk post lam blog aku..utk kenangan wat ank2 n cucu2 ku nanti...ecececeh!!yoyo o jer...huhu!

my 1st vacation adalah ke Bandung kota pnuh kesesakan...tp x lah sesesak di bandar Jakarta...aku pergi bertiga je...we r survivor!ala2 explorace gtu...sblm kepergian kami ke sna mmg byk dugaan n cobaan yg ktorg kna lalui...1st dugaannya membe aku kensel nk join las2 minit...byangkan cmne prasaan aku gn mem aku sorang lg..mmg bengkek giler ahh!so,aku gn mem aku sorang lg 2 terpaksa la membatalkan niat ktorg gak...tp bila aku pikir2 blik aku tetap nk g gak...kalo g be'2 konpem la parents ktorg x bg kan...so aku gn nekadnya mengajak mem ofis aku join skali..pjuk punya pjuk akhirnya ktorg berjaya gak g indon..yahooooo!!!

bersama sahabatku...

time kat lam bas otw ke LCCT...


di LCCT

Akhirnya pd jam brp tah aku gn member2 berlepas ke Jakarta Indonesia...Rsa cm mimpi lak.. hahahaha!bru g indon da rsa cm2...org lain yg da round 1 dunia xde pon kecoh² !!!elloo..ehh suka ati aku la kan blog aku..de aku kisah??mongok tol bazlina nih!ok² aku nk smbung lik cite yg t'ptus td ye...penerbangan ktorg amik msa lam 2 stgh jam je..tp kt lam flight 2 aku rsa mabuk nk muntah..sakit kpala gile2!!pas2 telinga rsa cam di cucuk2 gn jarum...perit beno rsanya..dala aku da sakit pale nk muntah tup2 de lak org baik nye muntah kt blkg aku...Ya Allah baunya sgt la terbaek dr ladang!!aku tahan jela...sabo2!kalo x rsa cm nk bako2 jer org 2!hahahaha... Pemandangan time kt lam flight mmg cantik gile!!awan yg membiru.,sawah padi yg menghijau n gnung2 yg terbentang sgtla membahagiakan aku...maklumlah aku kan pencinta alam..hehe!


On the plane

awan yang membiru...

sawah yang menghijau

Setelah membelah awan biru,lautan dan gunung ganang akhirnya kami sampai di Bandara Soekarno Hatta jakarta... terminal die xdela grand sgt...biasa2 jer...tp pe yg aku puji toiletnya sgt lah bersih..nk tdo kat lam 2 pon boleh..


mata agak nk tertutup sbb aku penat..heheh!

To make it short ktorg dpat cri hotel yg agk cantik gak la...nama otel 2 Mega Anggerik di Jakarta...

di hadapan hotel...

biliknya cantik...

ok...pas da dpt bilik yang cantik selesa dan bla bla bla..tibalah masanya kita.........

bertungkus lumus mengira uwang...hehe!


juta-juta beb...hahaha!

bila smpai indon anda boleh jd jutawan,pegang duit ratus2 ribu..ne nk cari??inilah org kaya baru...duit berjuta²..huhu!pas da setel kira uwang jom kt g jalan2 cari makan...akhirnya ktorg g ke mall yg terdekat iaitu anggerik mall...mmg cantik sgt2 dan sgtla world!




sempat g ktorg posing..heheh!


ok..da siap da part 1 of de story...huhu!


No comments:

Post a Comment