Saturday, June 18, 2011

MY VACATION...part 3...

Sambung balik cita pasal vacation we allz ari2...Ari seterusnya kami menghabiskan waktu dgn shoping..shoping..shoping...nk wat cmne kan niat we allz da mcm tuh...kna tunaikan la..Jd we allz g ke Pasar Baru urk cari kain pasang dan souvenir utk our familiez...heheh!Kami ke sana menaiki angkut atau nma spesifik nya Angkutan Kota...murah giler...skali naik 50@60sen jerrr....seronok gak sbb senang nk dptkan angkut...x sampai 5mnit tggu..vannya agak kecik tp selesa gakla walaupon xde ekon(demand toi!50c jer kot...xyah nk lbih2!)


inilah dia angkutan kota...kiut miut!bg org yg agk besar agk x selesa la kot...


inilah contohnya...bila nk keluar pasti terhantuk!kesian...


sempat lg ye kami posing...


ia juga boleh di jadikan kereta berhias bila ada perlawanan bola sepak...
(amaran keras jgn tiru aksi di atas tanpa bantuan dari pakar..)


dah2 la tu tunjuk gamba angkut..byk lagi cite nk di karang nih...!tempat shoping kami yang pertama ialah........dushdushdushdeng!!!(bunyi efek drum...)


Pasar baru...sume ada...kain tudung kain pasang kain semayang kain baju
bley kata sume jnis kain la ada....rambang mato den!!


cam kusyuk je dgr penerangan...



aku dengan bersungguhnya menawar harga...muka cam tah pape..sja nk sabotaj aku!


memang ktorg jalan kaw2 la ari2...pusing smpi pening...smpi sesat!mmg bsar gile ah psar tuh...1 ari jln x ckup!so..we decided to round pasar baru once again...sbb brg2 mem ofis x beli lg...so....

esoknya aku geledah 1 kedai..cari gak smpi jumpe sume kain2 yg mem aku kirim...hehe!


ok...sempat lg aku bincang sementara nk tggu penjual g cari kain yg aku nk..hehe!


da setel aku baru bulih senyum..hehe!


...peace!!hehe..

ok..siap part3.....nnt sambung lg...

No comments:

Post a Comment